Home » , , , » Den grimme ælling og mig (2006) Play Movie

Den grimme ælling og mig (2006) Play Movie

Download Movie Den grimme ælling og mig in High Quality Video. Download Full Den grimme ælling og mig in High Quality. Watch Streaming Den grimme ælling og mig in Best Video Format. Online Streaming Den grimme ælling og mig in Top Quality. Full Movie Streaming Den grimme ælling og mig in High Definition Quality.


You will see complete beskrivelse af Den grimme ælling og mig nedenfor:
  • Original titel : The Ugly Duckling and Me!
  • Film titel : Den grimme ælling og mig
  • År for film : 2006
  • Genrer af film : Familie, Animation, Komedie,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 2006-09-10
  • Virksomheder af film : A. Film,
  • Landene i film : Denmark, France, Germany, Ireland, United Kingdom,
  • Sprog af film : English,
  • Varighed film : 89 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 4.7
  • Youtube ID film : lVwxn-UJ284
  • Oversættelse af film : NO,EN,ES,FR,PT,FI,DE,DA,RU,CS,HE,BG,KO,HU,PT,TR,IT,
  • Cast af film :Danna Davis (Chickens (voice)), Barbara Bergin (Esmeralda (voice)), Gary Hetzler (Stan (voice)), Swan #2 (voice)), Anna Nugent (Phyllis (voice) (as Anna Olson)), Michelle Read (Peep Olga (voice)), Aoife Murray (Emmy (voice)), Justin Gregg (Teen Ugly (voice)), Hillary Kavanagh (Pox (voice)), Morgan C. Jones (Ratso / Frank (voice)), Laurann Rabbitt (Lou (voice)), Aileen Mythen (Jessie (voice)), Liz Lloyd (Fox, Hilary Cahill (Daphne (voice)), Kim Larney (Baby Ugly (voice)), Paul Tylak (Wesley (voice))

0396042

Den grimme ælling og mig is the better film produced by A. Film, following a beskrivelse af filmen er "Tag Ice Age og Shrek, bland dem med Terkel i Knibe og H.C. Andersen - så har du den store danske biografsucces Den Grimme Ælling og Mig, som børnene var vilde med! Dette er den underholdende historie om makkerparret Rotto og Grimme. Rotto er den snedige impresario rotte, som har forvildet sig ind i andegården og overværer udklækningen af et æg, der indeholder verdens grimmeste ælling. Modstræbende påtager Rotto sig rollen som far. Sammen drager Rotto og Grimme ud på en hæsblæsende og eventyrlig rejse, hvor de møder både farlige rovdyr, besynderlige familiemedlemmer, romantik og meget mere...". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste sound quality and finest bedste skuespillere.

You're almost only ur : Den grimme ælling og mig fra A. Film, in High Quality Video and that ought to udgivet your land. Bring your favoritter øjeblikkeligt film, for the skub of a switch! With ubegrænset capacity of båndbredde og indhold til at streame, ur what you are looking, if you want!

... Full Streaming Den grimme ælling og mig in Best Quality 720p ....




Writer : Michael Hegner, Director : Michael Hegner, Director : Karsten Kiilerich, Story : Hans Christian Andersen, Writer : Karsten Kiilerich, Screenplay : Mark Hodkinson
Ja, nu du kan se film hensyn Den grimme ælling og mig fuldt længde og har den forbindelse til dette flick Den grimme ælling og mig in High Definition Format.


Tags: surrealism, animation,

You've just seen the movie categories Animation / Familie / Komedie / Scifi titled Den grimme ælling og mig (2006) Play Movie. You can bookmark this page with the URL https://filmrettigheder.blogspot.com/2016/09/den-grimme-lling-og-mig-2006-play-movie.html. Thank you!
Den grimme ælling og mig (2006) Play Movie 910109.
Share this article :

0 comments:

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2013. Film Rettigheder - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger